MEVIKA vine în ajutorul tău pentru administrarea corectă și eficace a oricărui imobil.
Avem peste 5 ani de experiență în domeniu și un principiu (moral și de business) pe care ne bazăm toată activitatea – transparența. Asta înseamnă că totul este deschis și fair-play pentru tine. De la prețuri la gestionarea bugetelor și comunicarea cu serviciile externe. Niciodată nu vei fi luat prin surprindere, dacă beneficiezi de ajutorul serviciilor MEVIKA.
Oferim o platformă online unde fiecare locatar poate vedea ce costuri are și care este situația sesizărilor lui. Tot acolo poate face plăți, scurtând astfel procesul de încasare în mod substanțial. Mai mult, call center-ul nostru este disponibil 24/7 pentru orice fel de urgențe care pot apărea.
Transparență, siguranță și confort – astea sunt promisiunile MEVIKA!
MEVIKA Administrare Imobile oferă o gamă largă de servicii orientate către clienții săi atât persoanelor juridice cât și persoanelor fizice, specializate pe administrarea imobilelor si locuințelor acestora.